Saturday, July 3, 2010

Unghii false

Cele care aleg unghiile false sunt privite uneori ca niste fitoase. Poate pentru ca exagereaza cu lungimea, cu culorile.
Parerea mea este ca cine alege sa isi puna unghii false nu este nici fitoasa, nici pretentioasa, nu este cateodata nici macar un moft de femei. Mainile sunt cartea de vizita a unei persoane, si unghiile joaca cel mai important rol.

Fata de unghiile naturale, cele aplicate profesional (gel in special), arata mult mai bine, sunt mai usor de intretinut si nu in ultimul rand, ai si tu unghii lungi fara sa le astepti sa creasca :)

De cand lucrez cu unghiile, am pus si gel si acril, dar in ultimii ani am ramas la gel si stii de ce?

Uite, sa incepem cu faptul ca gelul nu miroase cand il aplici (4 ani am suportat cu greu mirosul de acril si m-am ales si cu o alergie). Pentru tine ca si clienta nu e confortabil.

Apoi, gelul este foarte flexibil, la fel ca unghia ta naturala. Daca iti rupi o unghie cu acril poti sa iti iei la revedere de la unghia naturala, pentru ca de obicei se dezlipeste patul unghiei. In cazul gelului scapi doar cu un gel spart, unghia ramane teafara si nevatamata, si apoi nu ai decat sa mergi sa iti refaci gelul de pe unghia respectiva, si nu necesita decat banii din pusculita, nu apelezi la cardul prietenului :P.

Alt avantaj al gelului este ca arata mai natural chiar decat unghia ta naturala. Oricat de ciudat ar suna :))).

Urmatorul avantaj? Oja sau lacul tine pe gel pana la 2 saptamani fara sa se ciupeasca, ciobeasca, stearga, imi scapa cum se numeste dar intelegi tu.

Dezavantaje? mmmm... hmm.... o sa iti placa prea mult? depinde cine ti le pune. Daca le pun eu sigur o sa le iubesti. (nu ca ma laud, e doar un adevar)


Pozele pe care le vezi nu sunt luate de pe net, sunt facute de mine, cea cu mov este "inainte" si cea pe prosopelul rosu este "dupa". Sunt facute cu telefonul, de aia nu au iesit foarte bine, dar nu sunt fotograf, sunt manichiurista :-j

In urmatorul numar al revistei noastre o sa vorbim despre  "cum poti sa-ti dai seama daca un/o tehnician unghii este BUN"

Puup

2 comments:

  1. da, imi place rezultatul ;) te astept acasa sa imi faci o demonstratie, ca doar n-o sa te cred pe cuvant :P nu de alta dar am nevoie sa intri si in parul meu :)) app, e super blogul, te reprezinta :*:x

    ReplyDelete
  2. multumesc! nu spune toate secretele despre mine :P
    o sa vin si acasa, dar la iarna sa ma racoresc.

    ReplyDelete