Sunday, July 4, 2010

Totul despre o unghie

Azi m-am gandit sa vorbim despre unghie. Una singura. Daca se mananca, cu ce se mananca, (apropos de cei care o rod. unghia adica). Dupa cum stii, e plina de vitamine, minerale si atata timp cat e a ta cred ca ai putea sa gusti macar o data in viata. Daca n-ai o unghie, suna un prieten :))

Am si eu o intrebare. Nu inteleg de ce "anumiti barbati" isi lasa unghia mica sa creasca. Nu ma astept sa fie vreunul calare pe net la ora asta, dar poate a auzit cineva o explicatie. LOGICA explicatia.

As fi scris o gramada azi, detalii despre unghie, cum creste, din ce e formata, dar am gasit un articol foarte bun si n-as fi reusit decat sa spun aceleasi lucruri cu alte cuvinte. Apreciez munca oamenilor, informatie de calitate, profesional totul. 
Sa ai o zi frumoasa!

Puup

3 comments:

  1. Misto pagina despre unghie imi place cum scrii nu am auzit nicio explicatie la unghia lunga de la barbati dar mereu ma amuzat

    ReplyDelete
  2. Ughh..nu stii de ce o lasa sa creasca?! Nu vrei sa stii :)) Gandeste`te numai la barbatii care au o astfel de unghie. Cum arata? Sunt doctori? Actori? Politicieni? Nu! Sunt oameni asa ...mai neingrijiti (sau cel putin pe astia i`am vazut eu cu UNGHIA!). Nu vreau sa ma gandesc de cate ori m`am urcat in taxiuri si am vazut UNGHIA! Mare! cu negru sub ea. Yuck.

    Ei bine, barbatii isi lasa unghia de la degetul mic al mainii sa creasca pentru...a se scobi in nas sau in ureche! Na!

    Mai bine nu stiai nu?

    ReplyDelete
  3. ai maaaaaaaaaaaaaaaa yahhhh. Iguanitza eu tot vreau sa cred ca exsista o poveste la mijloc si o vreau frumoasa:))))

    ReplyDelete