Tuesday, July 6, 2010

French-ul si trendinezele

Am auzit de la vreo trei fufulitze trendineze ca nu se mai poarta french draga :-j  E o parere generala? Ca a mea parere zice ca french-ul va ramane mereu in trend la fel ca si rochia neagra de la chanel. Un fel de clasico-eleganto-mereu la moda. Acel accesoriu la indemana, care face ca unghiile tale sa arate feminin, iti face mana sa arate bine si fara bijuterii si cu cel mai scump diamant pe deget. Mai ales ca poti sa faci french-ul drept, rotund, pe diagonala, de diverse culori, 3D (ca tot e la moda sa fie totul 3D), cu design, contur etc etc etc.

Cum facem frenciul?  :)) de parca n-ai vazut niciodata :-j uite asa: cu grija mare! Cea mai raspandita metoda este cu pensula de la oja, apoi cu benzi  (mi-am prins si eu unghiile cand eram mai tanara in acele benzi dar ma straduiam:)) ).

Acum na, sunt ditamai tehnicianul; eu fac french-ul cu pensula; e o aplicare care am invatat-o de la un tehnician rus: aplici oja si apoi te joci cu pensula pe unghie. Te joci = secretul meseriei :D (daca vrei sa vezi, trage o fuga in caraibe si fac eu cinste cu o manichiura). In principiu e simplu, doar trebuie exercitu dupa ce vezi o data.
Creatie proprie:

3 comments:

  1. Foarte dragut blogul tau :*:*:*:*

    ReplyDelete
  2. ador frenciul .mi-l fac singura nu se demodeaza niciodata

    ReplyDelete
  3. anonimule :P frenciu pentru mine e ca rochita neagra de la chanel

    ReplyDelete