Wednesday, August 4, 2010

Unghii, machiaje si coafuri de carnaval


Stiu, v-ati intrebat daca am disparut. Nu, am fost doar ocupata cu carnavalul. Cu astea mi-am pierdut eu timpul saptamanile trecute. Nu va ganditi ca le-am arangjat pe toate ca erau multe rau. Din public am aranjat, ca stiti si voi, nu poti sa privesti carnavalul fara unghii cu gel. E ultimul trend. Dintre carnavaliste am "rezolvat" doar cateva. Pe cele mai frumoase evident. Va las pe voi sa ghiciti pe care, da?
Cat despre carnaval ce pot sa zic...  comparat cu carnavalul de la Rio e un fel de balci, dar comparat cu un balci poti sa ii spui carnaval si sa ramai si putin cu gura cascata.
A, mi-am pus si eu poza de turist, de genul "uite, am fost si eu aici" dar sa nu va uitati la coafura, unghii si machiaj, pentru ca n-o sa le am niciodata facute calumea.
Hai, nu vorbesc mult, uitati-va la poze.
Puup

No comments:

Post a Comment